SERVICE 

Om du skulle få problem med din produkt som är levererad från oss under garantitiden så kan du självklart som slutkund kontakta oss direkt men det viktiga är att innan du ringer eller mejlar oss har den information ang när och vem du köpte produkten av så vi vet inköpsdatum mm. eller så tar du kontakt med din maskinleverantör som Ni köpte vår produkt av så hjälper dom till med detta.

För att slippa onödiga och irriterande servicekostnader är det viktigt att ni kontrollerar detta innan ni felanmäler produkten.

- titta på hur kondensorn ser ut, den kan vara helt igen dammig och då får kompressorn ingen luft=dålig kyla.

- elförsörjningen till apparaten, är den ok så att det inte är något glappt eller liknande.

Vi samarbetar externa auktoriserade kylföretag och installatörer som hjälper till med att felsöka din apparat, men skulle det visa sig vara handhavande, eller något av ovan fel så går detta inte under garanti reparation utan då får du som slutkund fakturan på det utförda servicearbetet.