SERVICE 

Om du skulle få problem med din produkt som är levererad från oss under garantitiden så kan du självklart som slutkund kontakta oss direkt men det viktiga är att innan du ringer eller mejlar oss har den information ang när och vem du köpte produkten av så vi vet inköpsdatum mm. eller så tar du kontakt med din maskinleverantör som Ni köpte vår produkt av så hjälper dom till med detta.

För att slippa onödiga och irriterande servicekostnader är det viktigt att ni kontrollerar detta innan ni felanmäler produkten.

- titta på hur kondensorn ser ut, den kan vara helt igen dammig och då får kompressorn ingen luft=dålig kyla.

- elförsörjningen till apparaten, är den ok så att det inte är något glappt eller liknande.

Vi samarbetar externa auktoriserade kylföretag och installatörer som hjälper till med att felsöka din apparat, men skulle det visa sig vara handhavande, eller något av ovan fel så går detta inte under garanti reparation utan då får du som slutkund fakturan på det utförda servicearbetet.

  • 6

    sep

    Frantzén

    Vi har fått förtroendet att leverera tre stycken kundanpassade mörningsskåp till FRANTZÈ. Lackade i svart, infällda i vägg, skapar enheterna ett stilrent första intryck för gästen.

  • 5

    sep

    Coolpart flyttar till nya lokaler

    Vi flyttar den 11 sep till ny lokal på Morabergsvägen 7. Vi ses där!

  • 5

    sep

    Bilder från Boulebar Liljeholmen

    Nu ligger det bilder från Boulebar Liljeholmen under referenser.

  • 24

    aug

    AKE leverans till Lindbloms kafé på Torekällbergets Museum

    Coolpart har tillsammans med ÅF levererat en AKE kyl vitrin. Närmare bestämt en AKE Green AE 900 103-Z. AKE är en en Österrikisk tillverkare av högkvalitativa kyl- och värme möbler. Besök gärna http://www.ideal-ake.at/en.html. Passa på att besöka Lindbloms kafé på Torekällbergets Museum för en kopp kaffe eller dyl om möjlighet ges. Referensbilder finns under fliken referenser.